سیستم های آماده سازی، زیرسازی و نصب ورق اکسپندد متال

سیستم های آماده سازی، زیرسازی و نصب ورق های اکسپندد متال:

جهت نصب پنل های مدولار اکسپندد بر روی سطوح صاف و متعارف نما، معمولاً از زیرسازی قاب بندی فلزی با اعضای افقی و عمودی استفاده می شود. اعضاء شبکه زیر سازی از نوع مقاطع پروفیل تو خالی و از جنس آهن معمولی، آهن گالوانیزه، آلومینیوم و یا حتی استیل ضد زنگ می تواند باشد. نصب پنل های آماده اکسپندد به روش اتصال فلنچی 44 درجه، هنگ آویز یا پیچ فیکس بر روی شبکه زیر سازی نما امکان پذیر است. ) به ترتیب اشکال A ، B و C
روش نصب ورق اکسپندد متال
تک
روش نصب ورق اکسپندد متال
دوبل
روش B در نصب ورق اکسپندد متال

آماده سازی اکسپندد متال :

جهت آماده سازی پنل های اکسپندد نیز روش های متفاوت و متنوعی وجود دارد که انتخاب هر کدام از آن ها به طرح معماری و دید مورد نظر و همچنین ویژگی های پروژه بستگی دارد.
حتی می توان ورق های برش خورده و خام را در مواردی که سطح تمام شده از نظر ظاهر و قابل مشاهده بودن پیچ های اتصال، خیلی مورد اهمیت نمی باشد، بدون هیچ گونه پیش آماده سازی، مستقیما بر روی شبکه زیر سازی توسط پیچ سر مته و واشر نصب نمود.

در ذیل به چند روش آماده سازی و سیستم نصب مربوطه، اشاره شده است:

1 . قرارگیری صفحات استرچ روی چهارچوب نبشی یا قوطی فلزی
2 . قرارگیری صفحات استرچ داخل چهارچوب نبشی به صورت فریم نمایان در سطح نما یا غیر نمایان
3 . قرارگیری صفحات استرچ داخل چهارچوب ناودانی U شکل فلزی
4 . خم کردن لبه های کناری ورق ها

انتخاب هر یک از روش های آماده سازی به طرح معماری، ظاهر نهایی ساختمان و خواست معمار بستگی دارد.

به طور کلی تنوع و انعطاف پذیری نکات کلیدی هستند که موجب می شوند امکان تولید محصولات اکسپندد متال در طرح ها و بافت های گوناگون فراهم آید و در آینده معماران و طراحان در سراسر دنیا را به خود جذب نماید.

طراحی و اجرا

شرکت نما گستر تیام ارائه کننده انواع ورق های استرچ متال، اکسپنددمتال در ایران مفتخر به تولید و طراحی انواع ورق های با ضخامت و ابعاد متنوع برای کاربردهای صنعتی و ساختمانی با آلیاژهای آلومینیوم، استیل و آهن می باشد .

فلاشینگ داخلی ساختمانی

انواع فلاشینگ

فلاشینگ‌ها متریال‌های ساختمانی هستند که برای حفاظت از ساختمان در برابر عوامل محیطی مانند باران و برف استفاده می‌شوند. انواع مختلف فلاشینگ عبارتند

ادامه »

برای دریافت آخرین تولییدات اکسپندد متال ایمیل خود را وارد نمایید .