نماي سی ان سی ساختمان | خدمات ورق CNC

نمای سی ان سی ساختمان یکی از روش‌های مدرن در طراحی نمای بیرونی ساختمان است که با استفاده از ورق‌های فلزی انجام می‌شود . این روش به دلیل قابلیت طراحی خلاقانه و آزادی در انتخاب، محبوبیت زیادی پیدا کرده است .

نمای سی ان سی ساختمان یکی از روش‌های مدرن در طراحی نمای بیرونی ساختمان است که با استفاده از ورق‌های فلزی انجام می‌شودو.

.این روش به دلیل قابلیت طراحی خلاقانه و آزادی در انتخاب، محبوبیت زیادی پیدا کرده است .

نمای سی ان سی ساختمان یکی از طرح‌های جدید نمای بیرونی ساختمان‌ها با استفاده از ورق‌های فلزی است. این سبک از طراحی نمای ساختمان به تازگی در قالب معماری مدرن به جامعه معرفی شده است¹.

خدمات CNC ورق شامل برش ورق سی ان سی کامپوزیت و مته با بروز ترین دستگاه های روز دنیا است. این خدمات با استفاده از دستگاه سی ان سی مته صورت می‌گیرد که با قیمت خیلی مناسب تر نسبت به سایر روش های سی ان سی مزیت های بالای ورق آلومینیوم کامپوزیت را نشان می‌دهد.

برای محاسبه قیمت نرده سی ان سی و حفاظ cnc، دو عامل متغییر وجود دارد: قیمت ورق در بازار و هزینه خدمات برش. با توجه به متغییر بودن قیمت ورق در بازار، قیمت دقیق هر پنل ممکن است متغیر باشد.

طراحی و اجرا

شرکت نما گستر تیام ارائه کننده انواع ورق های استرچ متال، اکسپنددمتال در ایران مفتخر به تولید و طراحی انواع ورق های با ضخامت و ابعاد متنوع برای کاربردهای صنعتی و ساختمانی با آلیاژهای آلومینیوم، استیل و آهن می باشد .

برای دریافت آخرین تولییدات اکسپندد متال ایمیل خود را وارد نمایید .