ورق cnc طرح دار

ورق سی ان سی طرح دار یک نوع ورق فلزی است که با استفاده از دستگاه سی ان سی برش داده می‌شود. این ورق‌ها در ضخامت‌های 1 میل تا 10 میلی‌متری برش خورده می‌شوند. با توجه به تنوع نامحدود در خلق ایده و طراحی‌های مختلف در برش، این ورق‌ها امروزه محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند

ورق سی ان سی طرح دار فلزی یا همان پنل سی ان سی شده، شیت‌های فلزی هستند که در ضخامت‌های 1 میل تا 10 میلی‌متری برش خورده می‌شوند. جنس این ورق‌ها عموما از فلزات است و این مواد به دلیل خواص فیزیکی منحصر به فرد استفاده می‌شوند.

برای محاسبه قیمت نرده سی ان سی و حفاظ cnc، دو عامل متغییر وجود دارد: قیمت ورق در بازار و هزینه خدمات برش1. توجه به متغییر بودن قیمت ورق در بازار، قیمت دقیق هر پنل ممکن است متغیر باشد1.

استفاده از دستگاه‌های سی ان سی (CNC) این قابلیت را ایجاد کرده است که با استفاده از آنها می‌توان علاوه بر برش فلزات طرح‌های متنوعی را هم به آنها بخشید. توسط این دستگاه می‌توان پیچیده‌ترین و دشوارترین طرح‌ها را با ظرافت تمام روی ورق‌های فلزی اجرا کرد.

یرونی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرند. اجرای طرح‌های داخلی زیبا، کنترل کردن هوا، کم شدن سر و صدا، کنترل ورود گرما و نور آفتاب از جمله مزیت‌های استفاده از ورق سی ان سی طرح دار است

برخی از کاربردهای اصلی ورق سی ان سی طرح دار عبارتند از:

  • ساخت اقسام در‌های ورودی ساختمان‌ و مجتمع‌ها
  • ساخت حفاظ پنجره و تراس
  • پارتیشن‌بندی فضاهای داخلی ساختمان‌های مسکونی، اداری و شرکت‌ها
  • ساخت و تولید نرده‌ی راه پله‌ها و دکوراسیون‌ داخلی.

همچنین، با توجه به نوع فلزی که از آن ساخته شده اند، می‌توانند در برابر عوامل جوی و زمان، مقاومت بیشتری داشته باشند و برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب باشند.

طراحی و اجرا

شرکت نما گستر تیام ارائه کننده انواع ورق های استرچ متال، اکسپنددمتال در ایران مفتخر به تولید و طراحی انواع ورق های با ضخامت و ابعاد متنوع برای کاربردهای صنعتی و ساختمانی با آلیاژهای آلومینیوم، استیل و آهن می باشد .

فلاشینگ داخلی ساختمانی

انواع فلاشینگ

فلاشینگ‌ها متریال‌های ساختمانی هستند که برای حفاظت از ساختمان در برابر عوامل محیطی مانند باران و برف استفاده می‌شوند. انواع مختلف فلاشینگ عبارتند

ادامه »

برای دریافت آخرین تولییدات اکسپندد متال ایمیل خود را وارد نمایید .